RECEPTEN

zaterdag 8 augustus 2015

Taartje met flan en mandarijnen


Op de foto zien jullie kersenpot maar ik dacht Ik gebruik gewoon mandarijnen nog sneller ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ 

Ik wou dinsdag snel iets maken wat binnen een half uur klaar was. Ik allemaal zoeken wat ik nog had in de kast want wou niet ook nog naar de winkel gaan om spullen te halen toen dacht ik Hmm handig kent en klare cake, flan en manderijnen ok dacht eerst kersen zoals jullie zien op foto haha. Enige moeite is snel flan koken. Je laat het dan beetje afkoelen en giet er een beetje over de biscuit. Biscuit zuigt het meteen op en laat het dan even in de koelkast staan voor minuut of 10. Daarna doe je laagje flan en laat je het afkoelen. Als het afgekoeld is doe je manderijnen of andere fruit erop en strooi je wat cacao over klaar is Kees 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten