RECEPTEN

zaterdag 6 juli 2013

Pasta met kipgehakt en champignons

Benodigdheden:
Pasta
Kipgehakt
1 pakje kookroom
1 kipbouillon 
1 ui
1 blikje champignons 
1 tl paprikapoeder
1 tl gember
1 tl gedroogde peterselie
Zout en peper naar smaak
200 ml water
1 el meel

Bereidingswijze:
Kook de pasta met wat zout gaar. Ondertussen maak je de saus. Doe een scheutje olie in de pan en fruit hierin de ik voor een paar minuten. Doe er dan champignons bij en bak het weer voor een paar minuten. Daarna die je gehakt en kruiden bij en roer je het hele tijd tot de gehakt helemaal los is van elkaar. 

Meng water met meel en doe het bij het gehakt. Zet de vuur wat lager en doe er bouillon bij. Laat het voor ongeveer 10 minuten koken doe er room bij en laat het voor paar minuten koken. 

Laat de pasta uitlekken en doe het weer terug in de pan. Doe er wat saus bij en roer het tijdens het koken goed om. Laat het maar voor paar minuten koken en Serveer het direct. 


4 opmerkingen:

  1. Ziet er lekker uit, ik hou van champignons. Bedenk me hierdoor dat het ook veel te lang geleden is dat ik champignonsoep had gemaakt, ik was het gewoon even vergeten ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat moet ik verstaan onder kippenbouillon?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van die kleine Blokjes Gebruik ik :)

    BeantwoordenVerwijderen