RECEPTEN

zondag 14 oktober 2012

Gefrituurde tonijnwraps


Het recept heb ik van cuisine la Nima het was echt heel lekker :)

Benodigdheden:
Pakjes tortilla's (6 vellen)
Blikje uitgelekte tonijn
Zwarte olijven fijn gesneden
1 kleine uitje gesnipperd
Geraspte kaas

2 geklutste eieren
Paneermeel of bloem (ik heb hier bloem gebruikt)

Bereidingswijze:
Ik heb alle tortilla's naast elkaar gelegd en bestrooid met kaas, dan tonijn, uit olijven en vervolgens weer geraspte kaas. Ik heb alle tortilla's naast elkaar gelegd zodat ik de vulling ongeveer gelijk kan verdelen.

Rol het strak op en besmeer het uiteinde met eigeel en druk het goed aan leg de uiteinde aan de onderkant leg het even opzij tot je alle tortilla's hebt opgerold. Je snijd dan een klein stukje van de zijkanten en dan snij je in in vier delen of in drie delen. Doe de rolletjes 1 voor 1 door gekluts ei en vervolgens door paneermeel of door meel. Bak ze dan goudbruin in een koekenpan.

3 opmerkingen: