RECEPTEN

dinsdag 11 januari 2011

Spaghetti


Ik hou heel erg van pasta gerechten, maar mijn man helaas helemaal niet. Als ik het maak moet ik voor me zelf maken of iemand uitnodigen om het met mij mee te eten haha

Spaghetti vind ik het lekkerst zo simpel mogelijk niet teveel kruiden. 

Kook de spaghetti zoals op verpakking staat. Snipper een uitje en dat fruit je in wat olijfolie. Daarna doe ik de gehakt en de kruiden (zout naar smaak, 1 tl peper, 1 tl oregano , 1 tl basilicum) erbij. Ik bak het dan voor een paar minuten en dan doe ik 1 blik tomatensaus erbij. Het geheel voor 10 minuten laten koken en klaar :)



 

4 opmerkingen:

  1. Lieffie, ik ga me scherm afdekken want als me gaggootje die spaghetti ziet, ben ik er morgen aan.
    Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha je bent net als mij soubhanAllah!
    Ik ben dollll op pasta gerechten maar ben dan ook de enige thuis ;D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaah,haha gelukkig is mijn zoontje ook gek op pasta en hoef ik niet meer alleen pasta te eten hihi

      Verwijderen
  3. Welke tomatensaus gebruik je lieverd
    Er zijn zoveel.

    BeantwoordenVerwijderen